اخبار و اطلاعیه ها

اخبار و اطلاعیه ها

پیام نوروزی مدیرعامل تعاونی مسکن شمیران


بهار بر قرار همیشه، به میعادگاه آمده. او که هماره بی هیچ سستی و فتوری از پس سردترین زمستان ها با مژده زندگی و آغاز دوباره از راه می رسید این بار نیز به وعده وفا کرد و با درختان سبز و زنده اش، در شکست زمستان، طاق نصرت بست.
آری، بهار باز هم آرام و باوقار بازگشته است تا از پسِ این روزها که شیوع بیماری به سردیِ زمستان افزوده بود، جان های خسته را مرهم نهد و دل های پریشان را آرامی بخشد.
بهار مبشر زندگی است و خوشا آن که تن و جان را به نسیم روح بخشش سپارد و چشم را به دیدار طلایه داران زیبای سپاهش، غنچه ها و جوانه ها و سبزه های نورسته، روشن سازد.
 در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت تعاونی مسکن  ما نیز اثر گذاشت اما با یاری خداوند متعال و تلاش هیات مدیره ، بازرس تعاونی، اعضای تعاونی و سایر همکاران تهدیدها را به فرصت‌هایي بی نظیر مبدل ساختیم و با اخذ سند تک برگی و انعقاد قرارداد ساخت پروژه دنیز  توانستیم ارزش افزوده ای چندین برابری برای سهامداران تعاونی ایجاد کنیم 
امیدواریم در سال ۱۴۰۰ با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، شروع پروژه های جدید را همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.
با احترام 
علی روحانی 
مدیر عامل.


 

دیدگاه شما

0

Website

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.